Αλήθεια είναι ότι έχουμε χάσει αμέτρητες φορές αλλά: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΗΤΤΗΜΈΝΟΙ;

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Κοντομηνάς: Καθαρός ο Alpha από δάνεια


Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΝΓΚΑΡΝΤ.                                   
Χωρίς εξάρτηση από δάνεια ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha. Ο Δημήτρης Κοντομηνάς στην Εξεταστική Επιτροπή για τον έλεγχο των δανείων περιέγραψε την οικονομική κατάσταση του τηλεοπτικού σταθμού Alpha. Ο σταθμός, όπως δήλωσε, έχει μηδενικό δανεισμό, και ότι οποιαδήποτε δάνεια υπήρχαν έχουν εξοφληθεί. Τα δάνεια που υπήρχαν είναι 1.111.789 ευρώ για την Alpha Δορυφορική και 10.365.000 ευρώ για τον όμιλο Κοντομηνά. Είπε, μάλιστα ότι επέλεξε να βάζει ο ίδιος χρήματα στον τηλεοπτικό σταθμό και να μην εξαρτάται από τις τράπεζες.
Καθοριστική ήταν η εξαγορά του σταθμού από το RTL πριν από μερικά χρόνια. Με τα χρήματα της πώλησης καλύφθηκαν οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας, είπε. Σε συνδυασμό δε με τον περιορισμό του κόστους λειτουργίας που επέβαλαν οι Γερμανοί όσο παρέμειναν στην Ελλάδα, ο σταθμός απέκτησε οικονομική σταθερότητα. Η μόνη εκκρεμότητα είναι η αντιδικία που υπάρχει με τη Eurobank, στην οποία έχει δικαιωθεί η πλευρά του Κοντομηνά και το ποσό που πρόκειται να επιδικαστεί υπέρ του ανέρχεται στα 35.000.000 ευρώ.
Στην ερώτηση βουλευτή «γιατί ένας επιχειρηματίας να έχει κανάλι στην Ελλάδα, αφού αυτού του είδους οι επιχειρήσεις είναι ζημιογόνες;», ο Δ. Κοντομηνάς απάντησε πως είναι πατριώτης. «Έχω βάλει από προσωπική μου περιουσία χρήματα που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια. Ο Alpha αυτή τη στιγμή είναι κερδοφόρος. Και οι 546 εργαζόμενοι του Alpha πληρώνονται κανονικά».
«Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος γιατί δεν έχω καμιά σχέση με το Δημόσιο. Η μόνη σχέση που έχω με το Δημόσιο είναι ότι αγοράζω γραμματόσημα για τις επιστολές μου», τόνισε. Για την πολιτική στάση του καναλιού απάντησε πως δεν υπάρχει καμιά πολιτική γραμμή. «Τηρούμε απαρεγκλίτως την πολυφωνία στο κανάλι. Έχουμε δημοσιογράφους όλων των πολιτικών αποχρώσεων. Δεν παρεμβαίνω ποτέ στις ειδήσεις, δεν υποστηρίζω κανέναν. Οι δημοσιογράφοι είναι ουδέτεροι και δεν είναι υπάλληλοι του Δημοσίου ή των τραπεζών», πρόσθεσε.
Ο επιχειρηματίας δεν απέφυγε να τοποθετηθεί και για τον διαγωνισμό της αδειοδότησης λέγοντας πως δεν είναι δίκαιος. «Δεν παίρνουμε καθόλου βαθμολογία για τη μέχρι τώρα πορεία μας. Με ενδιαφέρει τι θα γίνουν οι εργαζόμενοι αν, λέω αν, δεν πάρουμε άδεια, αφού τα κριτήρια είναι μόνο πλειοδοτικά. Θα πρέπει να δώσουμε πάνω από 100 εκατ. σε αποζημιώσεις για τους εργαζόμενους αν συμβεί αυτό», επεσήμανε.
 Η λίστα Λαγκάρντ και το όνομα Κοντομηνά

Ο πρόεδρος του Alpha παραδέχθηκε επίσης πως διαθέτει offshore εταιρείες, για τις οποίες τόνισε ότι «υπάρχουν και δηλώνονται κανονικά στο ‘‘πόθεν έσχες’’ μου». Για το κρίσιμο θέμα της υπόθεσης της λίστας Λαγκάρντ ανέφερε τα εξής: «Σχετικά με την HSBC, έχουν αλλάξει ή προσθέσει το όνομά μου στη λίστα Λαγκάρντ. Σχετικά με την κατηγορία της φοροδιαφυγής, για την οποία έχουν δεσμευθεί προσωπικοί τραπεζικοί λογαριασμοί μου από την Εφορία Μεγάλου Πλούτου», υποστήριξε ότι; «δεν μας άφησαν ορισμένοι κύριοι να δώσουμε τα στοιχεία που θέλαμε. Η αλήθεια θα πρυτανεύσει. Εγώ είμαι διεθνής παίκτης. Δεν περιλαμβανόταν το όνομά μου στη λίστα Λαγκάρντ. Ουδέποτε ήμουν κάτοχος τραπεζικού λογαριασμού και λοιπών προϊόντων στην HSBC, είτε εγώ είτε η Interamerican. Έχει επιβεβαιωθεί με επίσημα έγγραφα της τράπεζας προς τον οικονομικό εισαγγελέα».
Aναδημοσίευση:typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.