Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ιβάν Σαββίδης: Πουλήστε μου τον τηλεοπτικό σας σταθμό...

... και εγώ θα βρω τρόπο να σώσω τις θέσεις εργασίας  
Να που οι δηλώσεις ύστερα από έναν ποδοσφαιρικό αγώνα έβγαλαν μιντιακή είδηση! Μετά τη λήξη της συνάντησης στην Τούμπα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Παναιτωλικό (για τη ιστορία: 2-1 υπέρ των γηπεδούχων) ο μεγαλομέτοχος του Δικεφάλου Ιβάν Σαββίδης ρωτήθηκε για όσα λέγονται σχετικά με τους χειρισμούς του στη διαδικασία πλειστηριασμού
για τις τηλεοπτικές άδειες και τον ρόλο που του καταλογίζεται ότι έπαιξε προκειμένου να ανέβει το τίμημα. «Εγώ την σοβαρότητα των προθέσεών μου την έδειξα με το ότι η πρότασή μου έφτασε στα 61.5 εκατομμυρίων ευρώ», είπε.
Ο Ιβάν Σαββίδης ζήτησε από τους χαμένους καναλάρχες του διαγωνισμού να του πουλήσουν.. τον σταθμό τους και αυτός θα βρει τρόπο, κάνοντας συνεργασίες με αυτούς που κέρδισαν, να διασώσει τις θέσεις εργασίας. - διαβάστε τη συνέχεια στο harddog-sport ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.