Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

... ποιος φοβάται τη μελέτη της Prudential - Β. Μαργιός;..

Αναδημοσίευση:anasigrotisi
Επειδή πολλά λέγονται για "draft" και άλλα...Θαύμα! Από το προσχέδιο (draft) στο τελικό σχέδιο, μία (1) σελίδα δρόμος
Στις 18/8/2014 τυπώθηκε το προσχέδιο - σελίδες 43.
Στις 31/10/2014 κυκλοφόρησε το τελικό κείμενο - σελίδες 42...
Η διαφορά τους; Απλώς εξαφάνισαν τη σελίδα 41 του προσχεδίου (draft)...
Για να δούμε τι ακριβώς έγραφε ο μελετητής σ' αυτή τη σελίδα:
Η σελίδα 41 του προσχεδίου ξεκινούσε με την παράγραφο:
7.2.5.3. Σε περίπτωση εμπλοκής του κράτους, αύξηση των ταμειακών ελλειμμάτων του κράτους (δημοσιονομική επιβάρυνση), λόγω έναρξης συνεισφοράς του στα ασφαλιστικά έσοδα του κλάδου. (Αυτή η παράγραφος παρέμεινε στον τελικό σχέδιο.)
Στη συνέχεια υπήρχαν τα εξής (προσέξτε την αρίθμηση των παραγράφων):  
7.2.6. Το Αγγελιόσημο εισπράττεται επί της αξίας της διαφήμισης, με ένα μέσο όρο περίπου στο 20% επί της αξίας αυτής. Συγκρίνοντας την πορεία της δαπάνης της διαφήμισης, με την πορεία της είσπραξης του Αγγελιοσήμου, για τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε κάτι ανησυχητικό, επισφαλές και αβέβαιο.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πίνακας 7.3
Ποσοστό είσπραξης Αγγελιοσήμου, σε σχέση με τη δαπάνη Διαφήμισης 

                                  2005    2006    2007    2008    2009    2010    2011     2012     2013 
Σύνολο
Διαφήμισης              2.181   2.368   2.674   2.593   2.271   1.863   1.517   1.061   1.096

Αγγελιόσημο               131      138       164      178      144       121       86        66        58

% Είσπραξης
Αγγελιοσήμου
          6,0%    5,8%    6,1%  6,9%   6,3%    6,5%   5,7%   6,2%   5,2%
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έτσι, ενώ θα αναμέναμε, ένα ποσοστό περίπου στο 20%, διαπιστώνεται ότι υπάρχει σημαντική απόκλιση από το ποσοστό αυτό, καθώς σε κανένα από τα έτη, η είσπραξη δεν έχει ξεπεράσει το 6,9%, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην είσπραξη του πόρου. Όπως αναφέρθηκε και στην παράγραφο 6.8, υπάρχει μια υπερεκτίμηση της διαφημιστικής δαπάνης, λόγω κάποιων συγκεκριμένων πρακτικών (που σημαίνει ότι το ποσοστό αυτό είναι λίγο μεγαλύτερο), είναι όμως βέβαιο, ότι υπάρχει πρόβλημα είσπραξης. Είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, το οποίο πέραν της βιωσιμότητας για τον κλάδο, δημιουργεί και λανθασμένες εντυπώσεις, καθώς ενώ ο πόρος από τον εμπορικό κόσμο, υπολογίζεται στο 20%, περίπου, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Ως αντιπαράδειγμα, θα μπορούσε ο πόρος να έχει εισπρακτικά το ίδιο αποτέλεσμα με σήμερα, με πολύ μικρότερο ποσοστό επί της διαφήμισης, π.χ. 10%, αλλά ο εισπρακτικός μηχανισμός απαιτείται να είναι πολύ αποτελεσματικός και διαφορετικός από αυτόν που υπάρχει σήμερα.
(τα υπογραμμισμένα είναι της "Α")
---
Και από το 7.2.5.3. συνεχίζει το τελικό σχέδιο με την παράγραφο 

7.4 Προτάσεις
(...) έως τη σελίδα 42
---

@ Αντιλαμβάνεστε το άλμα στο κενό που επιχείρησαν όσοι και όποιοι δεν επιθυμούν να πληροφορηθούν οι ασφαλισμένοι του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ που πήγε το ανείσπρακτο Αγγελιόσημο...

@ Το οποίο ανείσπρακτο Αγγελιόσημο, με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς (με βάση τα στοιχεία του πίνακα 7.3) ανέρχεται στο ποσό των δύο δισ. ευρώ και τετρακοσίων εκατομμυρίων (2,4 δισ. ευρώ)... 

@ Και φυσικά θα πρέπει όλοι να πληροφορηθούν ποιοι "έστησαν" τον εισπρακτικό μηχανισμό; Ποιοι είχαν την ευθύνη για την "καλή" του λειτουργία; Και οι ελέγχοντες τον μηχανισμό σε ποιους αναφέρονταν;  @ Να επισημάνουμε ότι το προσχέδιο της μελέτης (draft) είναι αναπόσπαστο κομμάτι του όποιου τελικού κειμένου. @ Να προσθέσουμε ότι στο τελικό κείμενο αυτός που παρήγγειλε τη μελέτη "προσαρμόζει" ή αφαιρεί ό,τι αυτός εκτιμά ότι τον συμφέρει... @ Το θέμα είναι ποιος έχει πληρώσει τη μελέτη, ποιος ανέλαβε τη διαμόρφωση του τελικού κειμένου και από ποιον πήρε έγκριση... @ Απ' ό,τι γνωρίζουμε, η ΕΤΗΠΤΑ - που πλήρωσε αναλογικά για την μελέτη - δεν έχει εξουσιοδοτήσει ΚΑΝΕΝΑΝ να προβεί σε αλλαγές και "εξαφανίσεις" πινάκων και κειμένων στο τελικό σχέδιο... 
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν... Αλλά θα επανέλθουμε σύντομα...
---

πηγή: Οικονομική μελέτη σχετική

με την επίπτωση του πόρου του Αγγελιόσημου
στα οικονομικά των δημοσιογραφικών Ταμείων
(ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, ΕΔΟΕΑΠ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.